DODACÍ LHŮTY
Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 2 pracovních dnů od objednání. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo jej nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.
Zboží bude zákazníkovi dopraveno prostřednictvím dopravních společností, které si může zákazník vybrat při zadávání objednávky.
PLATBY
Platba převodem – zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet č. 5983066010/5500, variabilním symbolem je číslo objednávky
Platba kartou – zboží zaplatíte předem kartou
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíše požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMS zprávou od své banky.
Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a .s. (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám):
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové
email: platby-podpora@gomgate.cz
telefon: +420 228 224 267
Dopravce zákazníka vždy kontaktuje ohledně doručení, a to emailem nebo SMS zprávou.
V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.