Kampaň "nebuďte konzervy"

Kampaň na podporu Půjčky pro bydlení finančního domu Wüstenrot s headlinem "Nebuďte konzervy! Rekonstruujte!" zdůrazňuje potřebu rekonstrukce vlastního bydlení a k tomu originálním způsobem využívá možnosti 3D tisku. Jejím hlavním vizuálním motivem je krabička od rybiček, v níž je vidět starší byt, který si na první pohled říká o změnu. Část kampaně realizovala agentura Frontend, která nás oslovila s požadavkem připravit desítky modelů do těchto krabiček. Naše spolupráce spočívala v dialogu s externím modelářem, který na základě našich instrukcí připravoval model tak, aby odpovídal vizuálu na billboardech a zároveň byl tisknutelný z kompozitního materiálu na tiskárně ProJet 660pro. Výsledkem byly vytištěné plnobarevné miniatury pokoje, které se bez další úpravy vkládaly do kovových krabiček.

Vizuály ukazují podobu reklamní kampaně a miniaturu pokoje v krabičce.

Rádi vám ukážeme, jak využít 3D technologie při efektivních kampaních. Zastavte se u nás.

CHCETE VYTVOŘIT NĚCO PODOBNÉHO?  NAPIŠTE NÁM.
Zde vložte přílohu
Načítám